Pisanie na… zawołanie?

Ludzki umysł to wielce kapryśna maszyneria. Wiedzą o tym zwłaszcza ci, których życie zawodowe powiązane jest z twórczością (w tym przypadku z pisaniem). Ten z copywriterów, który nie zaznał blokady…

Czytaj dalej

Marketingowe SAMOBÓJSTWO (anegdotka)

Odkąd jestem czynna zawodowo i funkcjonuję w branży kreatywnej (najpierw video, obecnie również copywriting), niezwykle wyczulił mi się wzrok. Dokładniej przyglądam się wszelkim wytworom ludzkiej działalności reklamowej. Dla inspiracji lub…

Czytaj dalej

Brak Ci słów?

Brak Ci słów? Wyobraźnia zgrabnie snuje opowieści o Tobie i Twoim biznesie, a Ty nie wiesz, jak je przekazać, żeby inni także wpadli w zachwyt? Prawdopodobnie narzekasz również na chroniczny…

Czytaj dalej

Reklama w intelekt godząca

Jestem zadeklarowaną miłośniczką mediów wszelkiej maści. Hobbystycznie param się przeglądem prasy, krążę po odmętach internetu i co jakiś czas serwuję sobie posiadówkę przed telewizorem. Z zaciekawieniem oglądam, jak fortuna toczy…

Czytaj dalej
Close Menu